jak skutecznie monitorować i korygować rozmowy sprzedażowe

W dwunastym odcinku Oleg Prybyło opowiada o zarządzaniu sprzedażą. Skupia się na zagadnieniu jak skutecznie monitorować i korygować sprzedażowe rozmowy telefoniczne.

Spróbuj sam!

Materiał, który przygotowaliśmy dla Ciebie w ramach dwunastego odcinka to narzędzie, które pozwoli Ci obliczać nie tylko jakość rozmów sprzedażowych ale nawet ocenić prawdopodobieństwo zakupu.

Na co dzień wykorzystujemy je w pracy z klientami, którym pomaga nauczyć się, w jaki sposób monitorować sprzedaż telefoniczną w oparciu o cyfry.

Zdecydowaliśmy się udostępnić je w ramach zapisu do naszej powstającej listy dystrybucyjnej. Już niebawem planujemy wystartować z projektami, które pomogą Ci w rozwoju firmy i chcielibyśmy móc Cię o nich poinformować. Pozostań z nami w kontakcie!

Udostępnij ten odcinek: