Sales 
Maximizer

Nasze szkolenie zwiększa produktywność sił sprzedażowych, dzięki czemu wzrasta liczba zleceń o określonych parametrach.

Odtwórz wideo

I Etap

Szkolenie 24/5 – Fundament

Praca z siłami sprzedaży w formacie uczestniczącej obserwacji:

Wspólne poranne kroki wspierające efektywność działań

Codzienny kontakt z trenerem – wsparcie kondycyjne

Regularne wsparcie w obszarze wiedzy

Spodziewane efekty:

  • Zwiększenie przewidywalności efektów sprzedażowych
  • Zwiększenie koncentracji na wyniku
  • Zmiana postawy z „ wynik jest/przyjdzie” na „ ja mam wpływ na wynik”

II Etap

Maximiser

Praca z siłami sprzedaży w formacie uczestniczącej obserwacji:

Wspólne poranne kroki wspierające efektywność działań

Koncentracja na sposobie dojścia do wyniku

Określenie kluczowego ograniczenia w mojej sprzedaży

Spodziewane efekty:

  • Zrozumienie werbla dziennego i wdrożenie w codzienną prace
  • Domykanie zaplanowanej sprzedaży „mimo wszystko”

III Etap

Permanentny rozwój

Praca z siłami sprzedaży w formacie uczestniczącej obserwacji:

Identyfikacja ograniczenia

Eksploatacja ograniczenia

Podporządkowanie wszystkich decyzji konieczności eksploatacji ograniczenia

Wzmocnienia ograniczenia

Powrót do punktu 1. dlatego że: bezwładność nie może stać się ograniczeniem

Spodziewane efekty:

  • Inne działy Firmy będą tak samo skoncentrowane na wyniku jak siły sprzedażowe
  • Wzrost wydajności Firmy w obszarze sprzedaży
  • Znaczne zwiększenie sterowności wynikiem Firmy

[opłata abonamentowa]

Klasyczne szkolenia nie działają

Odtwórz wideo

Stawiamy na warsztaty praktyczne – tak bardzo, jak tylko się da! 

Szkolimy podczas pracy zespołu. Nie tracisz długich dni na poznawanie teorii, którą trudno potem wdrożyć. Po ok. 3 godzinach teoretycznych zagadnień przystępujemy do działania!

Możesz nam zadać każde pytanie!

Oczywiście mamy tu na myśli pytania z zakresu Twojej sprzedaży i zarządzania 🙂

Przykłady pytań, które możesz nam zadać:

  • W jaki sposób zwiększyć sprzedaż?
  • Jak usprawnić pracę działu handlowego?
  • Co skutecznie zmotywuje moich handlowców?
  • Czy mam odpowiednią strategię sprzedaży do postawionych celów?
  • Czy szkolenie „w toku” nie będzie przeszkadzać w realizacji zadań i celów pracownika?
  • W jaki sposób poprawić procesy w dziale handlowym w trybie ewolucji, a nie rewolucji?
  • Jak będzie przebiegać proces szkolenia?
Z kim będziesz rozmawiać?

Na Twoje pytania odpowie Oleg Prybylo, Bernard Fruga albo inny konsultant z naszego zespołu.

Gdy tylko określisz temat rozmowy oraz zamówisz bezpłatną konsultację – otrzymasz propozycje terminów spotkań.

Poprowadzimy rozmowę w oparciu o najnowszą wiedzę i doświadczenie. A jeśli problem okaże się złożony, zadzwonimy do Ciebie ponownie.

W jakich przypadkach mamy największe sukcesy?

Z punktu widzenia Uczestnika:

  • Najlepsze wyniki osiągamy na szkoleniach, w których uczestniczy kilka osób z jednej firmy. Proces wydaje się bardziej motywujący i angażujący dla samych uczestników.
  • Handlowiec chce mieć lepsze wyniki i pragnie się rozwijać.
  • Handlowiec ma postawę wspierającą osiąganie postawionych celów.

 

Z punktu widzenia Inwestora:

  • Gdy zdolności produkcyjne są większe niż możliwości sprzedażowe i chłonność rynkowa nie jest kluczowym ograniczeniem.
  • Gdy zespół może robić wyniki sprzedażowe większe niż dotychczas, ale z jakiegoś powodu nie robi.
  • Gdy zespół sprzedażowy angażuje się w swoją pracę.
  • Gdy targety są niskie, a i tak nie są realizowane.
  • Gdy organizacja jest tak duża, że nie nadąża aby spojrzeć każdemu handlowcowi w oczy i usłyszeć bicie jego handlowego serca.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.