Rozwój sprzedaży jest procesem. Podobnie jak najlepsza produkcja, wymaga rozumienia wielu czynników.
Pomożemy w sprzedaży na każdym poziomie:
Z łatwością opanujesz procesy krytycznego myślenia pozwalające na identyfikację elementu powstrzymującego wzrost sprzedaży lub hamującego rozwój w firmie.
Doradzimy jak w sposób świadomie tworzyć lejki sprzedażowe oraz zarządzać czasem na każdym odcinku sprzedażowym.
Przedstawimy Ci skuteczny, cykliczny proces, pozwalający zachować dynamikę sprzedaży za pomocą kilku kluczowych decyzji.
Wspólnie zaprojektujemy lub zoptymalizujemy proces sprzedaży tak, by pojawiające się w Twojej firmie szanse sprzedaży były obsługiwane maksymalnie uważnie.
Analiza warstwy oporu TOC jest niezwykle skuteczna przy ocenie możliwości klienta. Pokażemy Ci, jak sprawić, że obie strony osiągną korzyści.
Dzięki wdrożeniu przez nas narzędzia Buffer CRM z łatwością zmierzysz realizację szans sprzedażowych. I to na bieżąco! Zaobserwujesz realny proces, a nie tylko zmianę końcową. Zobaczysz codzienne sukcesy Twoich ludzi w prostym raporcie CCPM.
Stworzymy kadrze kierowniczej możliwość skoncentrowania się na tych szansach sprzedaży, które wymagają uwagi, a nie wszystkich, które są w toku.
Zbudujemy kompetencje handlowców w trybie „ucz się, pracując”. Nie wyrywamy z dziennej koncentracji na zadaniu. Towarzyszymy w drodze.
Za pomocą TOC (Teoria ograniczeń) wykryjemy ograniczenia, które występują w procesie. Nasza praca w bliskiej perspektywie przełoży się na TWÓJ ZYSK i sprawi, że zaoszczędzisz swój czas.