jak budować procesy, żeby zwiększać skuteczność firmy

Co zrobić, gdy nasi współpracownicy popełniają powtarzające się błędy lub działają chaotycznie? Jak rozwiązać sytuację, w której tylko jeden handlowiec osiąga wyniki? Czy można sprawnie przekuć te ograniczenia w siłę organizacji?

W dzisiejszym odcinku Oleg Prybyło opowiada, jak i dlaczego warto budować procesy. Odcinek przyda się wszystkim osobom, które chcą planować i wdrażać rozwiązania krok po kroku.

Spróbuj sam!

Zastanów się, jak procesy mogą usprawnić pracę w Twojej organizacji!

Automatyzacja

Czy jakieś zadania są powtarzalne i warto opisać schemat ich wykonywania?

Usystematyzowanie

Czy jakieś zadania realizowane są chaotycznie? Powtarzają się w nich te same błędy?

Przepływ wiedzy fachowej

Które praktyki współpracowników warto przekazać innym?

Udostępnij ten odcinek: