W dzisiejszym podcaście zajmujemy się ścieżką jaką podążać, żeby odkryć to, co powstrzymuje wzrost sprzedaży lub hamuje rozwój działu lub firmy. Oleg wskazuje w którym miejscu w firmie warto przyłożyć tak zwany lewar. Potem już nie musisz szukać innych przyczyn czy innych miejsc, które warto naprawiać. Czyli to kluczowe ograniczenie daje Tobie szansę na to, żeby w sprawny sposób zwiększyć wynik, którego potrzebujesz.
Po ułożeniu wszystkich klocków, tak jak w Lego okazuje się, że mamy zaskakujące efekty. Ponieważ dochodzimy do kluczowej przyczyny, która jest na samym dole. W podcaście Oleg wyjaśnia po czym można poznać, że to, co zostaje na samym dole, okazuje się rzeczywiście przyczyną wszystkich naszych wcześniejszych ułożonych niepożądanych efektów?
To tzw NPS. Najlepiej, żeby było ich do dwunastu - tych pierwszych, najbardziej "gorących"
Zadbaj, aby jedno wynikało z drugiego, a to najważniejsze było na samej górze.
Na samym dole dopisz przyczynę, która powoduje wszystkie pozostałe NPS-y.