Oleg Prybyło wyjaśnia, jak skutecznie zaprojektować proces sprzedaży oraz jak sprawdzić, czy należycie wspiera on twoją sprzedaż. Zdaniem Olega dobrze opisany proces pozwoli podłączyć albo synchronizować naszą sprzedaż z produkcją lub działami realizacji. W podcaście Oleg wyjaśnia między innymi, że dobrze opisana ścieżka sprzedaży potrzebna jest dla podłączenia narzędzi marketingowych oraz mierzalności np. tego, ile ofert zostało odczytanych i na jakim etapie powinniśmy to robić.
Oleg podpowiada, że jeśli rozumiesz swój proces to znaczy, że jest on dobrze spisany i wcale nie musi być spisany. Tłumaczy, dlaczego warto sprawdzić, czy pasuje do sposobu zakupu klienta. Następnie radzi by zadać sobie między innymi pytanie czy każda szansa sprzedaży jest obsługiwana a jeśli tak, to czy jest na jakimś konkretnym etapie? Trzeba też dokonać refleksji nad tym, ile czasu powinno się obsługiwać jedną szansę sprzedaży na konkretnym etapie.