jak zaprojektować ścieżkę sprzedaży

W odcinku skupimy się nad tym, jak skutecznie zaprojektować proces sprzedaży. Jeśli taki proces już masz, pomożemy sprawdzić, czy należycie wspiera on twoją sprzedaż.

Oleg Prybyło wyjaśnia, jak skutecznie zaprojektować proces sprzedaży oraz jak sprawdzić, czy należycie wspiera on twoją sprzedaż. Zdaniem Olega dobrze opisany proces pozwoli podłączyć albo synchronizować naszą sprzedaż z produkcją lub działami realizacji. W podcaście Oleg wyjaśnia między innymi, że dobrze opisana ścieżka sprzedaży potrzebna jest dla podłączenia narzędzi marketingowych oraz mierzalności np. tego, ile ofert zostało odczytanych i na jakim etapie powinniśmy to robić.

Oleg podpowiada, że jeśli rozumiesz swój proces to znaczy, że jest on dobrze spisany i wcale nie musi być spisany. Tłumaczy, dlaczego warto sprawdzić, czy pasuje do sposobu zakupu klienta. Następnie radzi by zadać sobie między innymi pytanie czy każda szansa sprzedaży jest obsługiwana a jeśli tak, to czy jest na jakimś konkretnym etapie? Trzeba też dokonać refleksji nad tym, ile czasu powinno się obsługiwać jedną szansę sprzedaży na konkretnym etapie.

Spróbuj sam!

Udostępnij ten odcinek: