Oleg Prybyło mówi o CRM, daje odpowiedź na pytanie jak prosto można sprawdzić, czy CRM naprawdę wspiera sprzedaż i firmę. Zdaniem Olega trzeba sobie zadać pytanie czy CRM odzwierciedla zdjęcie, czyli jakiś historyczny odcinek czy raczej nasze myślenie w sprzedaży? W podcaście Oleg wyjaśnia, jak ważne jest żebyśmy spojrzeli na CRM z poziomu procesu sprzedaży, z poziomu handlowca i z poziomu osoby zarządzającej.
CRM i całe środowisko w którym pracuje powinno opierać się na zaprojektowanym procesie, który powstaje wcześniej niż my instalujemy CRM. To musi być zadanie, które poprzedza zakup lub wybór CRM a do tego jest niezbędne, żeby go odpowiednio dopasować. CRM służy sprzedaży wtedy, gdy stoi za nim dobrze ułożony, działający proces. Nie może być rozdźwięku między procesem a naszym procesem CRMie. Oleg zwraca też uwagę na inną perspektywę CRMu – od strony handlowca i od strony szefa sprzedaży.