jak energicznie zarządzać szansami sprzedaży

Oleg Prybyło wyjaśnia jak energicznie i atrakcyjnie zarządzać szansami sprzedaży.

Zdaniem Olega głównym parametrem każdej szansy sprzedaży powinien być czas. Jeżeli będziemy posiadac informację o średnim czasie sprzedaży, to będziemy wiedzieć mniej więcej, ile każdy klient spędza w naszej firmie. Kolejnym elementem szansy sprzedaży jest czas spędzony na poszczególnym etapie sprzedażowym.

W podcaście Oleg wyjaśnia, dlaczego stosujemy jako lekarstwo drzewo stanu przyszłego. Wyjaśnia sposoby stworzenia mapy prowadzącej do celu. Oleg podpowiada, by śledzić jacy klienci nie przychodzą dalej w lejku, jacy klienci nie kupują, jacy odpadają. I wtedy fokus zazwyczaj pada na te właściwe szanse sprzedaży, na które warto zwrócić uwagę. Czyli ci co przychodzą i ci, co zatrzymują się na jakimś etapie nie są w stanie dalej przejść. Wtedy bardzo szybko możemy wychwycić te obszary, które warto poprawić. Następnie radzi by szansa sprzedaży nigdy nie była cofnięta na poprzednie etapy.

Spróbuj sam!

Udostępnij ten odcinek: