gdzie szukać rozwoju naszych ludzi

W dzisiejszym podcaście zajmujemy się rozwojem ludzi z działu handlowego. Oleg Prybyło wyjaśnia, jak rozwijać handlowców - jak sprawić by ludzie z działu handlowego skutecznie sprzedawali.

Oleg omawia osiem obszarów: wiedza, nawyki, psychologia, zasoby, rynek, popyt, narzędzia i zdrowy rozsądek. Szuka rozwiązań w obszarze teorii ograniczeń, która mówi, że kluczowe ograniczenie jest jednocześnie zasobem. Co to znaczy? To znaczy, że jeśli dobrze zobaczysz, zdiagnozujesz swoje ograniczenie i jesteś w stanie je zmienić, to natychmiast widzisz poprawę.

Poza tak twardymi kryteriami jak dostosowanie ludzi do stanowisk oraz dobór skutecznych narzędzi pracy, niekiedy trzeba też poruszać się w tak nieoczywistych obszarach jak szukanie zdrowego rozsądku i mądrości. Warto szukać odpowiedzi na pytanie: „Po co to wszystko?” Po co ja to robię? Po co ja pracuję? Z jakiego powodu przychodzę do pracy? Co tu mnie ciągnie? Jaki mam cel życia, a potem… cele życiowe.

Spróbuj sam!

Sprawdź nad czym należy się zastanowić, aby zidentyfikować ograniczenia Twojego działu sprzedaży!

Udostępnij ten odcinek: